BREAKING NEWS

سپریم کورٹ کے حکم کو نظر انداز کر دیا، کریکرز دہلی میں دیویالی پر ٹوٹ گئی، آلودگی کی وجہ سے سانس لینے میں مصیبت

سپریم کورٹ کے حکم کو نظر انداز کر دیا، کریکرز دہلی میں دیویالی پر ٹوٹ گئی، آلودگی کی وجہ سے سانس لینے میں مصیبت
08 Nov
10:53

نئی دہلی: دلی میں فائر کارکنوں پر، بے نظیر ثابت ہوتا ہے. دیویالی کے موقع پر، دہلیوں نے بڑے کریکرز کو پھینک دیا. اس وجہ سے آلودگی زیادہ خطرناک سطح تک پہنچ گئی ہے. صبح سے سمج شیٹ رکھی گئی ہے. لوگ آنکھ میں سانس لینے اور سینسنگ سنبھالتے ہیں. سمگل کی وجہ سے، نمائش بہت کم ہے. صبح سے چلنے کے لئے بہت کم لوگ باہر آئے ہیں.
دلی کے لودی روڈ پر ہوا آلودگی مانیٹرنگ سٹیشن میں آج صبح، PM-2.5 اور PM-10 کی سطح آج صبح 500 500 مائکروبیل کیوبیاں تھیں. یہ ایک بہت خطرناک صورتحال ہے. براہ کرم بتائیں کہ PM 2.5 ذرہ ذرہ ہے، دھند میں اضافہ PM 2.5 کی طرف سے بڑھتی ہوئی ہے.
دلی میں تین بجے دہلی میں کئی مقامات پر، ایئر کوالٹی انڈیکس (AQI) نے آخری 999 9 تک پہنچ گئی. دہلی میں آلودگی کی سطح خطرناک ہے کہ یہ ممکن ہے کہ بھارت میں آلودگی کی سطح کو کم کرنے کے میٹر 999 کے بعد کام نہ کریں.

ٹویٹر پر ٹویٹر ملاحظہ کریں ٹویٹر پر تصویر دیکھیں

ANI

ANI
# 999 میں # دہلی کے آنند ویار، امریکی سفارت خانے کے ارد گرد کے علاقے، 459 میں چاناکیپوری اور 999 میں میجر دھند چند نیشنل اسٹیڈیم کے ارد گرد علاقے، ایئر کوالٹی انڈیکس میں تمام ‘ہارڈورس’ قسم کے تحت،

6:53 AM – نومبر 8، 2018
41
57 لوگ اس کے بارے میں بات کر رہے ہیں
ٹویٹر اشتہارات کی معلومات اور رازداری
مرکزی آلودگی کنٹرول بورڈ (سی سی پی بی) کے مطابق، اے یو 281 شام میں 7 بجے تھا. یہ رات آٹھ بجے بجے 2 بجے بڑھ گئی اور 9 بجے یہ 294 تھی. آنند ویار، آئی ٹی او اور جہانگیرپوری سمیت کئی علاقوں میں ایک اعلی درجے کی آلودگی درج کی گئی. میور ویار کی توسیع، لاجپت نگر، لیوٹین دہلی، آئی پی توسیع، درکا، نوڈا سیکٹر 78 اور دوسری جگہوں کو عدالت کے احکامات کی خلاف ورزی کی اطلاع دی گئی ہے.
سپریم کورٹ کی سخت غیر جانبداری
دہلی میں خطرناک سطح پر آلودگی کے سلسلے میں، سپریم کورٹ نے پچھلے ہفتوں میں کریکرز کو چھوڑنے کے لئے آخری وقت مقرر کیا ہے. اس کے باوجود، دہلیوں نے بہت سے کریکرز چھوڑے ہیں. سپریم کورٹ نے کریکر کو آزاد کرنے کے لئے رات کو آٹھ بجے کے لئے آخری وقت مقرر کیا تھا. سب سے اوپر عدالت صرف ‘گرین فائر کارکنوں’ کی تعمیر اور فروخت کی اجازت دیتا ہے. کم روشنی اور آواز سبز آتشبازی سے باہر آتا ہے اور اس میں کم نقصان دہ کیمیکلز شامل ہیں.

ٹویٹر پر ٹویٹر ملاحظہ کریں ٹویٹر پر تصویر دیکھیں

ANI

ANI
# دبئی میں جنوبی بلاک کی سمگل کمبلوں کی موٹی پرت

6:46 AM – نومبر 8، 2018
100
51 لوگ اس کے بارے میں بات کر رہے ہیں
ٹویٹر اشتہارات کی معلومات اور رازداری
عدالت نے پولیس سے کہا تھا کہ اس بات کو یقینی بنایا جائے کہ محدود فائر کارٹروں کی فروخت کسی بھی خلاف ورزی کی صورت میں نہ ہو، متعلقہ پولیس اسٹیشن کے SHO انفرادی طور پر منسوب ہوجائے گی اور یہ عدالت کا حق ہے.
دہلی کے ایک پولیس افسر نے دیر رات کہا، “ہم حالات کی نگرانی کر رہے ہیں.” ​​اس افسر نے کہا کہ، “انفراسٹرکچر کے بڑے پیمانے پر مقدمات موجود ہیں. کچھ علاقوں میں، لوگوں کو رات کے وقت 8 بجے کے بجائے یہاں تک کہ توڑنے والوں کو کچلنے میں بھی دیکھا گیا تھا. اس طرح کے مقدمات کی صحیح تعداد کا انکشاف ابھی تک یقینی نہیں ہے. تاہم، ہم ان کے خلاف سخت کارروائی کریں گے. ”
کولکتہ سے گفتگو کرتے ہوئے، شہر میں کالی پوجا کے دوران آلودگی کی سطح چار گنا زیادہ تھی. اسی وقت ممبئی میں لوگ بھی فائر کارکنوں کو چھوڑ گئے. پولیس اہلکار نے بتایا کہ سات افراد، جو عدالت کے حکم کے خلاف کریکرز چل رہے تھے، کو حراست میں لیا گیا ہے.

« »

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *