BREAKING NEWS

ڈنمارک پولیس نے احواز میں دہشتگردانہ حملے کے حامیوں کو گرفتار کر لیا

ڈنمارک پولیس نے احواز میں دہشتگردانہ حملے کے حامیوں کو گرفتار کر لیا
08 Nov
11:09

ڈنمارک پولیس نے ایران کے جنوب مغربی شہر اهواذ میں ہوئے دہشت گردانہ حملے کی حمایت کرنے والے تین رکنی گروہ کے ارکان کو گرفتار کر لیا ہے.

مہر نیوز ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق اسلامی جمہوریہ ایران کے جنوب مغربی شہر اهواذ میں 22 ستمبر کو ایک فوجی پریڈ کے دوران ہوئے دہشت گردانہ حملہ کی حمایت کرنے والے تین رکنی گروپ کے اراکین کو ڈینش پولیس نے دھر دبوچا ہے. ڈنمارک پولیس کا کہنا ہے کہ گرفتار کئے گئے لوگوں نے دہشت گرد گروہوں کی حمایت کرکے ملک کے قانون کی خلاف ورزی کی ہے. گرفتار شدہ افراد کو دو سال قید اور ٹھیکہ ادا کرنا پڑے گا.

ڈینش میڈیا کا کہنا ہے کہ پولیس کی طرف سے گرفتار کئے گئے لوگوں کا تعلق دہشت گرد گروہ الهواذيا سے ہے. دریں اثنا، ڈنمارک پولیس نے گرفتار افراد کے بارے میں تفصیلی معلومات فراہم کرنے سے انکار کر دیا ہے.

واضح رہے کہ 22 ستمبر کو ایران کے جنوب مغربی شہر اهواذ میں پریڈ کے دوران تکفیری دہشت گردوں نے پریڈ تلاش کر رہے عام لوگوں پر اندھا دھند فائرنگ کی تھی جس کے نتیجے میں 25 افراد شہید اور 60 سے زائد زخمی ہو گئے تھے. اس حملے کی ذمہ داری دہشت گرد گروہ الهواذيا اور داعش نے لی تھی جنہیں سعودی عرب اور امریکہ کی حمایت حاصل ہے.

« »

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *