BREAKING NEWS

پوٹن نے امریکی خطرے کو منسوخ کر دیا

پوٹن نے امریکی خطرے کو منسوخ کر دیا
06 Dec
10:46

روس کے صدر ولاديمير پتين نے سرد جنگ کے دور میں ہونے والے میزائل معاہدے کے بارے میں امریکی دھمکی کو منسوخ کر دیا.

اے ایف پی کے مطابق روسی صدر ولاديمير پتين نے کہا ہے کہ ماسکو، انٹيميڈےٹ رینج نیوکلیئر فورسےذ ٹرےٹي یعنی وسط رینج تک مار کرنے والے جوہری ہتھیاروں کی خلاف ورزی نہیں کر رہا ہے.

انہوں نے واشنگٹن پر الزام لگایا تھا کہ روس کو محدود کرنے کی کوشش کی. واضح رہے کہ گزشتہ دنوں امریکہ نے روس کو 60 دن کا موقع دیتے ہوئے دھمکی دی تھی کہ اگر ماسکو، واشنگٹن کے خدشات کو دور کرنے میں ناکام رہا تو سرد جنگ کے دور کے جوہری معاہدے سے نکلنے کے عمل شروع ہو جائے گی.

امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپيو نے کہا تھا کہ روس نے انٹيميڈےٹ رینج کروز میزائل میٹرک -8 تیار کر لئے ہیں جو معاہدے کی خلاف ورزی ہے. انہوں نے نیٹو کے اتحادیوں ممالک سے ملاقات کے بعد صحافیوں کو بتایا کہ مذکورہ روس میزائل، یورپ کے شہروں کو نشانہ بنانے کی صلاحیت رکھتے ہیں.

روسی صدر ولاديمير پتين نے روسی نیوز ایجنسی کو بتایا کہ پہلے امریکہ نے معاہدہ ختم کرنے کا ارادہ ظاہر کیا پھر اس کے لئے جواز ڈھونڈا.

انہوں نے کہا کہ امریکہ نے ابتدائی جواز پیش کیا کہ روس معاہدے کی خلاف ورزی کر رہا ہے اور اسی دوران اس نے اپنے نقطہ نظر کے حق میں کوئی ثبوت پیش نہیں کیا جیسا کہ امریکہ کرتا ہے.

واضح رہے کہ امریکی اور روسی صدر ریگن اور گورباچوف نے 1987 میں معاہدے پر دستخط کئے تھے.

« »

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *