BREAKING NEWS

قطر کے بعد عراق کیا ہے اوپیک سے نکلنے کا اعلان کرے گا؟

قطر کے بعد عراق کیا ہے اوپیک سے نکلنے کا اعلان کرے گا؟
06 Dec
10:52

بارکلیز بینک میں توانائی بازار تحقیق کے سربراہ مائیکل کوہن کا کہنا ہے کہ تیل برآمد ممالک کی تنظیم اوپیک سے قطر کے نکلنے کے بعد، عراق اس سگٹھن سے نکلنے والا دوسرا ملک ہوگا.

کوہن کے مطابق، اوپیک کے رکن ممالک کے درمیان گزشتہ آٹھ سے چھ مہینوں کے دوران عراق صرف ایک ایسا ملک ہے جو سب سے الگ کھڑا ہے. عراق اپنے مقاصد کی وجہ سے صف سے الگ کھڑا ہے، اوپیک کی جانب سے اس پر اگر تیل کی پیداوار میں کمی کا دباؤ ڈالا جاتا ہے تو بغداد اس تنظیم سے نکلنے میں اپنی بھلائی سمجھے گا.
عراق اوپیک کے 15 رکن ممالک میں سعودی عرب کے بعد تیل کا سب سے بڑا پروڈیوسر ہے. عراق کی آمدنی میں سے 90 فی صد سے زائد تیل برآمدات سے برآمد ہوئے ہیں.

عراق نے اکتوبر میں روزانہ 47 لاکھ 60 ہزار بیرل تیل کی پیداوار تھا اور وہ مسلسل اس میں اضافہ کر رہا ہے.

سعودی تیل کے وزیر خالد القاعدہ فليه کی گزشتہ دنوں بغداد سفر کی جانب اشارہ کرتے ہوئے کوہن نے کہا، ضرور اپنی شرائط پر عراق کو نيترت کرنا مشکل ہے.

عراق کے نئے تیل کے وزیر نے اکتوبر میں کہا تھا، ہم اپنے ملک کے 3 کروڑ 80 لاکھ عوام کی ضروریات کے پیش نظر زیادہ تیل برآمد کو ترجیح دیں گے.

اگلے سات سالوں میں عراق کی قومی بصرہ آئل رفاينري نے روزانہ 32 ملین بیرل تیل کی پیداوار کو بڑھا کر 50 ملین بیرل کرنے کا ہدف رکھا ہے.

عراقی حکام کے مطابق، دہشت گردی کے خلاف جنگ کی کامیابی کے بعد، ملک کی تعمیر کے لئے 100 بلین ڈالر کی ضرورت ہے.

« »

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *