BREAKING NEWS

رابرٹ واڈرا ایڈی آفس پہنچے، آج بھی 40 سوال پوچھیں گے

رابرٹ واڈرا ایڈی آفس پہنچے، آج بھی 40 سوال پوچھیں گے
09 Feb
11:43

نئی دہلی: نفاذ کے ڈائریکٹر (ایڈی) ٹیم پھر دوبارہ کانگریس صدر راول گاندھی کے بہو رابرٹ وڈرا سے پوچھ گچھ کرے گی. ودرا ایڈیشن پہنچ گیا ہے. ذرائع کے مطابق، آج انہیں تقریبا 40 سوالات پوچھے جائیں گے. اس سے قبل، 6 اور 7 فروری کو انہیں تقریبا 15 گھنٹوں کے بارے میں پوچھا گیا تھا.

6 ویں دن ان کی بیوی پرینکا گاندھی نے خود کو ایڈی کے دفتر کو چھوڑنے کے لئے وڈرا کے پاس گئے، اور 7 ویں دن وہ انھیں تحقیقات کے بعد لے کر گئے. رابرٹ وڈرا اور پرینکا گاندھی کل کل کانگریس لیڈر پی چدمبرم کی کتاب میں پہنچ گئے. پریککا حال ہی میں کانگریس میں سرگرم رہا ہے اور انہیں مشرق وسطی پردیش کی ذمہ داری دی گئی ہے.

سرکاری وسائل نے ماضی میں کہا تھا کہ وادرا نے جمعرات کو تحقیقات میں ملوث ہونے کی وجہ سے انھیں برطانیہ میں مقررہ اثاثوں کی خریداری کے بارے میں مزید سوالات پوچھنا پڑا تھا. یہ خیال کیا جاتا ہے کہ وڈرا کا چہرہ ‘اس دستاویز کے ذریعہ کیا گیا ہے جسے ایجنسی نے کیس کی تحقیقات کے دوران حاصل کی ہے. ان کے پاس جعلی دفاعی ڈیلر سنجے بھنداری سے بھی متعلق دستاویزات ہیں.

سرکاری ذرائع نے بتایا کہ وادرا نے اس دستاویز کے تحقیقاتی افسر کے ساتھ مشترکہ دستاویزات کا اظہار کیا اور کہا کہ جب وہ مزید دستاویزات وصول کریں گے تو وہ بھی شریک ہوں گے. یہ بات وادرا میں بدھ کو پہلی مرتبہ چھ گھنٹے کے لئے پوچھ گچھ تھی. وڈرا کے ایک وکیل نے بدھ رات کو بتایا کہ وڈرا نے ان سے پوچھا ہر سوال کا جواب دیا. جمعرات کو تقریبا 9 گھنٹوں تک ان سے پوچھا گیا تھا.

یہ لندن کے 12 برانسٹاون اسکوائر میں 1 ملین پونڈ کی جائیداد کی خریداری میں پیسہ لاؤنڈنگ کے مبینہ الزامات سے متعلق ہے. یہ جائیداد مبینہ طور پر رابرٹ ودرا کی طرف سے ہے. تحقیقاتی ایجنسی نے عدالت کو بھی بتایا تھا کہ اس نے لنڈ میں کئی نئی خصوصیات کے متعلق معلومات حاصل کی ہیں جو وادرا ہے. ان میں پچاس، چار ملین پاؤنڈ اور چھ دیگر دیگر فلیٹ اور دیگر خصوصیات ہیں.

ودرا نے غیر قانونی غیر ملکی اثاثوں سے متعلق الزامات کو مسترد کر دیا ہے اور مبینہ طور پر کہ وہ سیاسی مفادات کے لئے ‘ہراساں’ ہے. 2 فروری کو، دہلی کے عدالت نے وادرا سے کہا کہ وہ ایڈی کے سامنے حاضر ہو اور اس کے ساتھ تعاون کریں. وڈرا نے پیسے لانچرنگ کیس میں متوقع ضمانت کے لئے عدالت سے رابطہ کیا تھا.

ایڈی نے گزشتہ سال دسمبر میں مقدمہ مرتب کیا تھا اور اس نے سکوائٹ ہاسٹلٹی ایل ایل پی کے ملازم ارج ارورہ سے پوچھا تھا، اور وادرا سے منسلک دیگر. تحقیقات ایجنسی نے عدالت کو بتایا کہ انہوں نے ارورا کے خلاف پیپلز پارٹی کے ایک کیس درج کیا کیونکہ اس کا کردار بھاریاری کے خلاف 2015 کے کالاہان ایکٹ کے تحت انکم ٹیکس ڈیپارٹمنٹ نے ایک اور کیس کی تحقیقات کے دوران روشن کیا.

ایجنسی نے الزام لگایا تھا کہ لندن کی جائیداد بھاریاری نے £ 1.9 ملین پونڈ خریدا اور 2010 میں اس کی قیمت میں اس کی قیمت 65 ہزار 6 سو پونڈ خرچ کی.

امکان ہے کہ وڈرا جے پور میں 12 فروری کو ایڈی کے سامنے بیشکر میں زمین کی اسکیم سے متعلق پیسہ لاؤنڈنگ کے دوسرے کیس میں موجود ہو. راجستھان ہائی کورٹ نے اس کیس میں تحقیقاتی ایجنسی کے ساتھ تعاون کرنے کی ہدایت کی ہے.

« »

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *