BREAKING NEWS

کانگریس سے پہلے پریشان راہول کی سڑکوں پر، بی جے پی کا کانگریس میں حوصلہ افزائی – یہ ایک چور شو ہے

کانگریس سے پہلے پریشان راہول کی سڑکوں پر، بی جے پی کا کانگریس میں حوصلہ افزائی – یہ ایک چور شو ہے
11 Feb
12:05

پرینکا گاندھی اور راہول گاندھی کے سڑک شو اتر پردیش کی حکومت کا پہلا ردعمل ہے. یوگی کابینہ میں وزیر صحت سدھارتھ ناتھ سنگھ نے کہا وہ اس روڈ شو کہہ رہے ہیں لیکن بی جے پی اسے چور مچائے شور کی طرح دیکھتی ہے. گاندھی وادرا خاندان ضمانت پر ہے. وہ سڑک کے شو نہیں کر سکتے ہیں لیکن ایک چور شو. اتر پردیش کے عوام خاص طور پر لکھنؤ کے عوام ان لوگوں کا چہرہ دیکھے گی جنہوں نے اس ملک کے 12 لاکھ کروڑ لوٹے ہیں.
11 فروری 2019، 11:39 AM IST
ٹوئٹر پر تصویر دیکھیں
ٹوئٹر پر تصویر دیکھیں

ANI UP

ENINewsUP
یو پی منو SN سنگھ: وہ اس روڈ شو کو بلا رہے ہیں لیکن بی جے پی نے ‘چور ماڈیور’ کی حیثیت سے اسے دیکھا ہے. گاندھی – واررا خاندان کی ضمانت پر ہے وہ سڑک شو لیکن ایک ‘شو شو’ نہیں رکھ سکتے ہیں. Ppl of UP، especially Lucknow، will come to see corrupt faces of those who looted Rs 12 Lakh Cr of this nation

256
10:28 AM – 11 فروری، 2019
87 لوگ اس کے بارے میں بات کر رہے ہیں
ٹویٹر اشتہارات کی معلومات اور رازداری
11 فروری 2019، 11:04 AM
دہلی میں انشن کر رہے آندھرا پردیش کے وزیر اعلی چندرا بابو نائیڈو کے اسٹیج سے راہل گاندھی نے وزیر اعظم مودی پر جم کر حملہ بولا. راہول گاندھی نے کہا: کیا وزیر اعظم ملک کے لوگوں کو وعدہ کرتا ہے؟ ابھی ابھی وزیر اعظم نے آندھرا کے لوگوں کو وعدہ کیا لیکن انجام نہیں دیا. ان وعدوں کو پورا کرنا چاہیے جنہوں نے کئے ہیں. میں اندھا کے لوگوں کے ساتھ ہوں. راہول گاندھی نے بار بار ایک بار پھر رفیع کے الزامات کو بار بار قرار دیا. راہول گاندھی نے کہا – کیا آپ نے آج کے ہندو اخبار کی کہانی پڑھائی ہے؟ یہ واضح ہے کہ وزیر اعظم مودی نے انیل امبانی کی جیب میں 30 ہزار کروڑ روپے ڈالے ہیں. راہول گاندھی نے ایک بار پھر کہا – محافظ ایک چور ہے.
11 فروری 2019، 10:56 AM IST
دہلی میں دھرنے پر بیٹھے چندرا بابو نائیڈو کی حمایت میں اسٹیج پر پہنچے راہل گاندھی، تھوڑی دیر میں پرینکا گاندھی کے ساتھ لکھنؤ کے لئے پرواز بھریں گے. سیکرٹری جنرل بنائے جانے کے بعد پرینکا گاندھی راہل گاندھی کے ساتھ لکھنؤ میں تقریبا 15 کلومیٹر طویل روڈ شو کریں گی.
11 فروری 2019، 10:30 AM IST
روڈ شو سے پہلے پرینکا گاندھی تھوڑی دیر پہلے بھائی اور کانگریس صدر راہل گاندھی کے گھر پہنچی ہیں. مختصر طور پر دونوں رہنماؤں کو لکھنؤ پر پرواز کریں گے. ان کے ساتھ جیوتیرادیتا سکندیا بھی لکلہ میں روڈ شو میں ملوث ہوں گے. دوسری طرف پرینکا گاندھی کے شوہر، رابرٹ ودرا ایک موٹر سائیکل پر اپنے گھر سے باہر آ گئے. ABP نیوز کے ہر پلیٹ فارم پر، آپ اس سے متعلق بڑی کوریج دیکھ سکتے ہیں.
11 فروری 2019، 10:53 AM IST
راہل گاندھی کا قافلہ گھر سے نکلا، راہل گاندھی دہلی میں خصوصی ریاست کے درجہ کے مطالبے پر بیٹھے آندھرا کے وزیر اعلی چندرا بابو نائیڈو سے ملاقات کرنے جا رہے ہیں.

لکھنؤ: ملک اور اتر پردیش کی سیاست کے لئے آج تاریخی دن ہے، آج گاندھی خاندان کا ایک اور رکن سرگرم سیاست میں قدم رکھنے جا رہا ہے. 20 سالوں تک پردے کے پیچھے سے سیاست کرنے والی 47 سال کی پرینکا گاندھی نے 2019 انتخابات سے ٹھیک پہلے سیاست میں قدم رکھا ہے. پرینکا گاندھی صرف ماں اور بھائی کے لئے مہم چل رہی ہے. ایک فعال رہنما کے طور پر، پریککا گاندھی کی پہلی تشہیر کی جانچ آج ہے. کانگریس جنرل سکریٹری اور مشرقی اترپردیش کی انچارج بنائے جانے کے بعد پردیش کی راجدھانی لکھنؤ میں پرینکا گاندھی آج چار گھنٹے روڈ شو کرنے والی ہیں.

روڈ شو کے لئے خصوصی بس، پتا لکھنؤ سے ہوارڈنگ
ایک سڑک شو لکھنؤ ہوائی اڈے سے شروع ہو گا اور کانگریس آفس تک چل جائے گا. اس سڑک کے لئے ایک خاص قسم کی بس کا اہتمام کیا گیا ہے. بس کے سامنے کے حصے میں راہل گاندھی، پرینکا گاندھی اور جیوتی رادتیہ سندھیا کے کٹآاٹ لگے ہیں. یہ بس پر لکھا گیا ہے کہ راہل گاندھی کے ساتھ تبدیلی کے طوفان پریکا گاندھی کے سڑک شو 15 کلومیٹر طویل ہو جائے گا، جو چار گھنٹے تک جاری رہیں گے. اس دوران 43 جگہ پرینکا-راہل کا استقبال گے، روڈ شو کے بعد لالباگ لڑکیاں انٹر کالج میں جلسہ عام بھی ہوگی.

پرینکا گاندھی کی روزمرہ یوپی منصوبہ
9.30 بجے- پریککا، راہول، جیوتریرادیتا سکندیا دہلی سے نکل جائیں گے
-10.40 ایم- پرینکا، راہول، سکندیا لکھنؤ ہوائی اڈے پر زمین گا
– 11.05 بجے – روڈ شو ہوائی اڈے سے خصوصی بس میں شروع ہوتا ہے
-15 کلومیٹر سڑک شو 4 گھنٹے تک چل جائے گا
3 بجے – سڑک شو کانگریس کے دفتر پر ختم ہو جائے گا
پریککا اور راہول ملازمین سے ملنے کے لئے 4 بجے – 2 گھنٹے
گارنٹییا گاندھی 5 دن کے لئے لکھنؤ میں رہیں گے
دہلی کو 15 فروری کو دہلی واپس جائیں گے

پرینکا گاندھی روڈ کے راستے کا نقشہ بھی جانیں
روڈ شو ایئرپورٹ سے پرانے موڑ کے ذریعے کانپور روڈ، اودھ ہاسپٹل دوراہی، المباگ دوراہی، نتتھا ہوٹل تراها (چارباغ)، هسےنگج، برلگٹن چوراہا سے بائیں، اوڈيےن سنیما کے سامنے سے لالباگ لڑکیوں کالج کی باؤنڈری وال سے دائیں، لالباگ چرچ کے سامنے سے نوےلٹي فلم ہوتے ہوئے، حضرت گنج (Mayfair کے تراهے سے دائیں)، شمالی ریلوے کے ڈيارےم آفس کے سامنے سے، حضرت گنج کے بڑے چوراہے پر پهچےگ D. یہاں پرینکا اور راہل سردار پٹیل، مہاتما گاندھی اور امبیڈکر کی مورتی چادر گے. اس کے بعد روڈ شو ڈيےسو دوراہی کے سامنے سے شاہی محل کے سامنے سے، وی وی آئی پی مہمان ہاؤس کے سامنے سے ہوتے ہوئے دائیں طرف مڑ کر سرخ بهادرشاستري راستے اور سنی وقف بورڈ سے بائیں ہوتے ہوئے پردیش کانگریس کمیٹی کے دفتر کے دفتر تک پہنچے گا.

روڈ شو سے کارکنوں کے لئے آڈیو پیغام
اتر پردیش میں ایک طرف جہاں وزیر اعظم مودی کا کرشمہ ہے جس پر بی جے پی کو پورا بھروسہ ہے. دوسری طرف، اکیلش اور مایا کی ایک بڑی اتحاد ہے. آج کے درمیان، پرینکا گاندھی آج مختلف راہ پر چل رہے ہیں. آج کے سڑک شو سے پہلے، انہوں نے کل شام کے کارکنوں کے لئے ایک آڈیو پیغام جاری کیا.

« »

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *