BREAKING NEWS

اقوام متحدہ کے سیکشن میں چین کے چنگل پر راہول کے وزیراعظم نے کہا کہ، “مودی ایک لفظ سے ڈرتے ہیں، منہ سے لفظ نہیں

اقوام متحدہ کے سیکشن میں چین کے چنگل پر راہول کے وزیراعظم نے کہا کہ، “مودی ایک لفظ سے ڈرتے ہیں، منہ سے لفظ نہیں
14 Mar
2:36

نئی دہلی: بھارت کا دشمن نمبر ایک دہشت گرد مسعود اظہر نے ایک بار پھر چین کو عالمی دہشت گردوں کی فہرست میں شمولیت سے بچا لیا. اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل نے اپنے ویٹو کو چوتھے وقت کے لئے استعمال کیا، اور کہا کہ چین مسعود احہر کے خلاف ثبوت کی کمی. چین نے کہا ہے کہ امریکہ، برطانیہ اور فرانس جیسے ممالک کے تجاویز پر پابندی ہے. بھارت نے اس پر اعتراض کیا ہے. اسی دوران کانگریس کے صدر راہول گاندھی نے مودی حکومت کی سفارتی ناکامی کے طور پر بیان کرتے ہوئے کہا کہ مودی شیجپنگ سے ڈرتے ہیں.

راہل گاندھی نے ٹویٹ کیا، ” کمزور مودی شی (چینی صدر) سے ڈرتے ہیں، چین جب بھارت کے خلاف کام کرتا ہے تو ان کے منہ سے ایک لفظ نہیں نکلا. چین کا سفارتخانہ ‘نامو’ گجرات میں شی کے ساتھ سوئنگ سوئنگ دہلی میں ایمبراڈ شیئی چین میں، اس کے سامنے جھک گیا. ”

کانگریس کے ترجمان رینڈیپ سرجیوالا نے وزیر اعظم مودی کو بھی نشانہ بنایا. سرجیوالا نے لکھا، “آج، دہشت گردی کے خلاف جنگ نے چین-پاک اتحاد کو سراہا ہے. 56 انچ ‘ہولوپلومی’ اور سوئنگنگ کھیل کے بعد بھی، چین-پاکستان بھارت کی سرخ آنکھ دکھا رہا ہے. ایک بار پھر، ناکام مودی کی حکومت کی ناکام غیر ملکی پالیسی بے نقاب ہوگئی. ”
آج، دہشت گردی کے خلاف جنگ نے چین-پاک اتحاد کو سراہا.

56 انچ ‘ہولوپلومی’ اور سوئنگنگ کھیل کے بعد، چینی-پاکستان کا مجموعہ بھارت کی سرخ آنکھ دکھا رہا ہے.

ایک بار پھر ناکام مودی کی حکومت کی ناکام غیر ملکی پالیسی سامنے آگئی.

دہشت گردی اور مذاکرات ایک ساتھ نہیں جا سکتی: سوشما سوجج
دریں اثنا، خارجہ وزیر سوشیما سوراج سے ایک بڑا بیان آیا ہے. سوشما سوراج نے کہا ہے کہ پاکستان کے ساتھ کوئی بات نہیں ہوسکتی ہے جب تک وہ دہشت گردی کو روک نہیں پائے. سوشما نے کہا کہ اگر عمران خان کی حکومت واقعی دہشت گردی کو ختم کرنا چاہتا ہے، تو اس کو مسعود اظہر کو بھارت تک پہنچایا جائے. سوشما سوراج نے کہا کہ پاکستان کو آئی ایس آئی اور اس کی فوج کو کنٹرول کرنے کی ضرورت ہے جو دو بار پھر دو طرفہ تعلقات کو تباہ کرنے کا ارادہ رکھتی ہے.

مسعود اظہر نے چینی جارحیت کے ساتھ چمک کر کہا، “اقوام متحدہ کو کونسل کا کام کرنے کی اجازت نہیں ہے، شاید کارروائی ہو

مسعود اظہر چینی چشموں کے ساتھ چمکتا ہے
مسعود اظہر کی ایک گلوبل دہشت گردی کے اعلان میں، چین نے امریکہ کو پکڑ لیا ہے. امریکہ نے چین کو واضح الفاظ میں خبردار کیا ہے. ریاستہائے متحدہ امریکہ نے کہا ہے کہ چین نے چوتھائی وقت مسعود اظہر کو عالمی دہشت گردوں کو چوتھی بار کے اعلان کی منظوری دی ہے. ایسا کرنے سے، چین اپنے کام کو کرنے سے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کو روکتا ہے. واضح رہے کہ چین مسعود اعزاز کو روکتا ہے، انہوں نے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں مسعود کا عالمی دہشت گردی کا اعلان کرنے کی تجویز پر تکنیکی ہنسی رکھی ہے.

امریکہ نے صاف اور سخت الفاظ میں کہا، ” ایک طرف چین جنوبی ایشیا میں امن کی بات کرتا ہے اور دوسری طرف مسعود کو بچاتا ہے، ایسا کر چین خود ہی دہشت گردی کے ناکامیوں میں رکاوٹ بن رہا ہے. چین کو دہشت گردی کو پاکستان یا کسی بھی ملک کی زمین پر زمین کی اجازت نہیں دینا چاہئے. امریکہ نے خبردار کیا کہ مسعود پر آپریشن میں رکاوٹ جاری رکھنے کے باوجود چین سلامتی کونسل میں ان کے خلاف کارروائی کی جا سکتی ہے. “

« »

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *