BREAKING NEWS

وینیزویلا نے ایران سے مدد کی دعوت دی ہے

وینیزویلا نے ایران سے مدد کی دعوت دی ہے
14 Mar
2:53

لاطینی امریکی ملک وینزویلا کے صدر نے ایران سے حالیہ سائبر حملوں کو ملک کے اقتدار مراکز پر تلاش کرنے کی کوشش کی ہے.

نیوز ایجنسی ارینا کی رپورٹ کے مطابق، وینزویلا کے صدر نیکولاس مادورو نے سائبر حملوں کو روکنے میں تجربے کے ساتھ ممالک اور اداروں کے ساتھ تعاون کی درخواست کی ہے. انہوں نے اسلامی جمہوریہ ایران کے ساتھ مل کر اقوام متحدہ، چین اور روس سمیت ان کی وینزویلا کے انرجی مراکز پر امریکہ کی طرف سے سائبر حملوں کی تحقیقات کرنے میں مدد کی.

اس کے علاوہ، وینزویلا کے صدر نے ایک خاص کمیٹی بنانے کے لئے ایک حکم جاری کیا ہے جس میں یہ کہا گیا ہے کہ بین الاقوامی ماہرین کی خدمات بنائی گئی ہیں. انہوں نے کہا ہے کہ بین الاقوامی کمیٹی میں شامل ماہرین کو فوری طور پر وینزویلا کے توانائی کے مراکز پر سائبر حملوں پر فوری طور پر اشارہ مل جائے گا. مدورو نے یہ بھی دعوی کیا ہے کہ سابربرٹ ملک میں اپنے توانائی کے مراکز پر ہیوسٹن اور شکاگو شہر کے امریکہ میں واقع ہیں. اس دوران چین نے بجلی کی فراہمی کے لئے تعاون کی پیشکش کی ہے: وینزویلا میں پنجا.

یہ بات قابل ذکر ہے کہ وینزویلا کے مخالفین نے اس ملک کی بجلی کے نظام پر حملہ کیا اور 15 صوبوں سے بجلی کی فراہمی بند کردی. وینیزویلا پر پابندی کے باوجود، حکومت مخالفین کی حمایت کرتے ہوئے وینزویلا کے حکمران بورڈ کو ختم کرنا چاہتا ہے.

« »

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *